Rabu, 17 Februari 2010

Kereta Oh Kereta......

Inilah dia keta lama aku....punya lah klasik...sebaya ngan didi tau.....keta pertama aku turun temurun dari abg sah ke abg man dan waris terakhirnyer aku....hehehe.....walaupun klasik tp syg giler 2 beb....ader org nak beli tp syg....dah tacap baik punya....enjin taraf keta lumba 2....Husna panggil "KETA KUAT AYAH"....



Haaa....nie plak keta baru aku...JLJ 1670.....keta viva jerk....diam x diam dah setahun lbh jugak keta nie aku lenjan....heheheee....dah calar balar gak,maklumlah warna pun putih...tambah spoiler,line tepi,tukar spot rim n tanda taik burung kat depan....pehhh...biler jalan kat jalan raya sumer kenal keta aku...
"Inilah keta viva mama & keta kuat ayah...." Husna kat depan keta....hehehe....skali skala jalan naik keta ayah best gak....enjin bunyi kuat....org sumer tgk gak...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan